قوانین و مقررات
پذیرش شرایط
برای استفاده از هر یک از خدمات هومپیتال در تمامی زمینه ها مطالعه و قبول موارد زیر ضروری است در غیر اینصورت، نمیتوانید از این سرویس استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در صورت عدم مطالعه دقیق این بخش، هومپیتال در قبال عواقب آن هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت همچنین هومپیتال حق اعمال تغییرات در این توافق نامه را برای خود محفوظ میدارد، بنابرین کاربران وظیفه دارند که برای اطلاع از اخرین تغییرات قوانین را مطالعه کنند .
ماده 1 – تعاریف و اصطلاحات
اصطلاحاتی که در این شرایط و قوانین به کار رفته است دارای معانی زیر است:
1-1 هومپیتال : خدمات نرم افزاری جهت ارائه خدمات تخصصی سلامت از طرف کاربر خدمت دهنده به کاربر خدمت گیرنده
1-2 کاربر خدمت دهنده: شخص حقیقی است که از سایت یا اپلیکیشن هومپیتال در جهت درخواست سفارش و ارائۀ دادن خدمات مورد نیاز مشتریان ثبت نموده و مجوز یا پروانه مورد نیاز برای ارایه خدمت مورد نظر در حوزه ثبت شده در سامانه را دارد و ممنوعیت یا منعی از طرف مراجع ذیصلاح برای فعالیت ندارد.
1-3 کاربر خدمت گیرنده: شخص حقیقی یا حقوقی است که در سایت یا اپلیکیشن هومپیتال برای ارسال درخواست خدمت ثبتنام کرده است و دارای حساب کاربری باشد کاربران هومپیتال به دو گروه پزشکان و بیماران تقسیم میشوند.
1-4 حساب کاربری: حسابی است که افراد حقیقی یا حقوقی برای استفاده از خدمات اپلیکیشن هومپیتال ساختهاند.
1-5 سفارش: درخواستی که مشتری در اپلیکیشن هومپیتال با انتخاب سرویس موردنظر خود ثبت می کند تا در موعد مقرر از متخصص مربوطه دریافت کند.
ماده ۲ – حساب کاربری
2-1 کاربران با ثبت نام و برای هر بار استفاده از خدمات هومپیتال می پذیرند که قوانینی که در سایت و اپلیکیشن هومپیتال در دسترس میباشد را به صورت کامل و دقیق مطالعه کرده و پذیرفته اند . این شرایط و قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند
2-2 هر شخص بالای 18 سال می تواند فقط یک حساب کاربری داشته باشد و در صورت اطلاع از تعدد حساب ها هومپیتال مجاز به قطع حساب کاربران میباشد
2-3 کاربران برای استفاده از تمامی خدمات سایت هومپیتال می پذیرند که اطلاعات و مدارک را به صورت صحیح و مطابق واقعیت وارد کنند.( توجه شود که شخص کاربر مسئول عدم صحت و به روز نبودن اطلاعات است)
2-4 مسئولیت درخواست خدمات با مشتری است و در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات و... کاربران موظف هستند در اسرع وقت موضوع را به اطلاع برساند. اطلاعات شما نزد ما به صورت محرمانه محفوظ خواهد ماند
2-5 کاربران شخص حقوقی مکلف به معرفی نماینده (شخص حقیقی) برای ثبت نام در اپلیکیشن هستند و اطلاعات این شخص حقوقی باید در سایت قید شود.
ماده ۳ – استفاده از هومپیتال:
3-1 با استفاده از خدمات هومپیتال ، تمامی کاربران میپذیرند که حین استفاده از هومپیتال ، آن را وسیلهای برای تبلیغات و خدمات شخصی خود قرار نداده و از هرگونه معرفی و عرضۀ محصولات و خدمات شخصی و یا متعلق به دیگران خودداری کنند.
3-2 کاربران متعهد به رعایت همۀ شرایط و قوانین، اصول اسلامی جمهوری اسلامی ایران و کلیه مسائل اخلاقی در هنگام استفاده از هومپیتال و هستند
.
ماده 4 – هزینهها و پرداخت:
4-1 کاربران می پذیرند هزینۀ ارائه خدمات از طرف هومپیتال مشخص میشود و پس از استفاده از آن نمیتوانند اعتراضی نسبت به هزینه اعلام شده داشته باشند و امکان استرداد هزینههایی که بر اساس شرایط استفاده از خدمات اپلیکیشن به شرکت میپردازند، وجود ندارد.
4-2 پرداخت هزینۀ خدمات فقط از طریق روشهایی که توسط هومپیتال مشخص میشود باید صورت بگیرد و هرگونه روش دیگری مورد تایید شرکت نیست و در این صورت هومپیتال هیچگونه مسئولیتی برعهده نخواهد داشت این روشها عبارتند از: درگاه پرداخت اینترنتی هومپیتال جهت افزایش موجودی حساب کاربری ، پرداخت از طریق اعتبار حساب هومپیتال ، نقدی
4-3 مشتری می پذیرد هزینۀ سرویس ارائه شده ممکن است بسته به ویژگی های سرویس ارائه شده متغیر باشد و مشتری نیازی به پرداخت هیچ گونه وجه اضافه به متخصص ندارد
4-4 به استناد ماده 53 قانون کار، از ساعت 10 شب تا 6 صبح به عنوان شیفت شب در نظر گرفته میشود ومشتری میپذیرد قیمت تمامی خدمات در این بازه زمانی افزایش پیدا خواهد کرد . همچنین قیمت تمامی خدمات در روزهای تعطیل معمولاً با تعرفه بالاتری ارائه میشوند .ش
ماده 5 – مسئولیت هومپیتال:
5-1 هومپیتال با تمام امکانات خود مانند مرکز تماس ۲۴ ساعته ،واحد رسیدگی به شکایات و مرکز پشتیبانی آنلاین تمام سعی و تلاش خود را در جهت حل هرگونه مشکل احتمالی به کار میگیرد .
5-2 هومپیتال با استفاده از نظارت های دقیق خود و استفاده از نظرات مشتریان عزیز تلاش می کند سرویس با کیفیت تری به مشتری ارائه دهد.
ماده ۶ – مسئولیت کاربران:
6-1 مسئولیت همۀ اقدامات ناشی از عدم رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران برعهدۀ شخص متخلّف بوده و هومپیتال هیچگونه مسئولیتی ندارد و هومپیتال قابلیت پیگیری های قانونی علیه نامبرده را از طریق مراجع ذیصلاح برای احقاق حقوق قانونی خود را دارد . کادر درمان محترم و بیماران عزیز در صورت مواجه با نقض قوانین از انجام هر اقدامی براساس صلاح دید شخصی پرهیز کنند و با پشتیبان تماس حاصل نمایید تا تیم پشتیبانی موضوع را با مراجع ذیصلاح در میان بگذارد.
6-2 مسئولیت رعایت همۀ قوانین و مقررات حوزه سلامت و دستورالعمل های صادره برعهده کاربران است و هومپیتال در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.
6-3 کاربران باید توجه داشته باشند هومپیتال قابلیت ارایه خدماتی که نیاز فوری به کادر درمان دارد ساخته نشده و در این موارد با سازمان اورژانس کشور به شماره 115 تماس حاصل فرمایید.
6-3 شما تایید مینمایید که برای همه فعالیتهایی که تحت عنوان حساب کاربری تان رخ میدهد، در برابر سرویس هومپیتال مسئول هستید.
6-4 شما مسئول حفظ و نگهداری ورود به حساب کاربری خود هستید و برای اینکار نهایت دقت را به کار ببرید چرا که هومپیتال صاحب هر حساب کاربری را در قبال قوانین مسئول میداند.
6-5 هومپیتال دائماً در حال نوآوری است تا بهترین سرویس مناسب را برای کاربرانش فراهم آورد، شما تصدیق و تایید مینمایید که هومپیتال ، از زمانی به زمانی دیگر، ممکن است تغییر نماید و این تغییرات میتواند بدون اطلاع قبلی به شما صورت گیرد .
7-6 شما تصدیق و تایید مینمایید، "هومپیتال" براساس صلاحدید و یا تخلف شما از شرایط موافقتنامه، اجازه خواهد داشت که از دسترسی شما به حساب کاربری تان و نیز استفاده از سرویس جلوگیری نماید. قابل ذکر است، حساب کاربری تان شامل، جزئیات حساب کاربری تان یا هر فایل یا محتویات دیگر در آن است.
شرایط عمومی استفاده از خدمات پرستاری در منزل
1. مشتری ملزم به رعایت شئونات اسلامی و قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و قوانین بینالملل است و در صورت تخلف و سوء استفاده، کلیه مسئولیتها و عواقب ناشی از آن بر عهدهی مشتری خواهد بود.
2. در صورت عدم رضایت مشتری از پرستار، هومپیتال موظف است جهت جلب رضایت پرستار را تغییر داده و پرستاری دیگر به مشتری اعزام کند.
3. پس از ثبت و اعزام پرستار و انجام خدمات ، به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه وجود ندارد.
4. هومپیتال تنها زمانی در قبال اعمال پرستاران مسئول است که مشتری از طریق هومپیتال داشته باشد. در صورت همکاری دو طرفه بین مشتری و پرستار، هومپیتال هیچ گونه مسئولیتی در قبال عواقب ناشی از آن نخواهد داشت.
5. هر گونه درخواست غیر اخلاقی و خارج از عرف جامعه از پرستار ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.
کاربر خدمت دهنده حق ارائه مشاوره در حوزه غیر تخصصی خود را نداشته همچنین از کاربران درخواست میشود در صورت مواجهه با چنین مواردی نسبت به ارایه گزارش تخلف به پشتیبانی اقدام کنند
پرستارانی که از طرف هومپیتال اعزام میشوند از تمامی لحاظ علمی عملی اخلاقی حرفه و ... تأیید شدهاند. اعزام متخصص بر اساس نیازی که شما هنگام سفارش اعلام میکنید صورت میگیرد. با این حال در صورت بروز هرگونه مشکلی ، پیگیری رفع آزردگی خاطر مشتری تا رضایت کامل بعهده ی هومپیتال خواهد بود؛ و حتی نسبت به انجام دوباره آن خدمت و یا بازگرداندن کل مبلغ دریافت شده از کاربر اقدام خواهد شد .